Sunday, May 8, 2011

keputusan yg terbaek

sekarang dh masuk bulan yg busy utk student2 lepasan SPM.... yela, ada yg nk msok universiti, ada yg msok matrikulasi, ada yg msok form 6, ada yg msok maktab.... smua sibuk memilih yg mna satu elok utk diri sendiri... mcm aku nie, tak bnyk kerenahnya.... tawaran pertama yg aku dpt ialah asasi kejuruteraan kat Kolej MARA Kuala Nerang under UniKL... tawaran kedua matrikulasi dkat Kulim... dan yg terakhir diploma kejuruteraan mekanikal dkat UiTM Bukit Mertajam.... smua tu mmg bagos2... tapi aku masih mengharap dekat Universiti Teknologi Petronas... nak wat mcmane, aku tak layak masok sana... smlm aku dh bincang perkara nie dgn parent aku.... aku igt nk msok asasi kejuruteraan tu... parent aku pon support.... nak kena daftar 15 mei nie tp borang2 ngan barang utk msok sana aku tak prepare apa langsong... so, minggu nie aku sgt2 la busy dan tidak dpt melepak ngan kwn2.... dlm seminggu nie aku nk kena beli brg, sahkan sijil2 n mcm2 lg laa... aku harap takde spe2 nk ajak aku gi jalan2 ke, melepak ke..... i have to change from a SPM leavers to an IPTA Student.... nk kena work harder utk achieve 4 flat.... maybe bnda tu agak mustahil tp aku nk berusaha jgak utk dpt keputusan tu...... Kolej MARA Kuala Nerang~~!!! hear i come~~!!!

special thanks to intan because willing to have a lunch with me on 7th MAY and sanggup teman aku utk jmpa cikgu aku...... hope our friendship last forever.... hoooooorrrraaaaayyyyy~!!!!




No comments:

Post a Comment