Tuesday, December 28, 2010

Kejadian di Kangar

tetiba je ada orang ajak aku kuar pagi td. . . xpe lar. . . aku tunggu lar pak cik aku dtg dulu sbb nk tgk keja aku. . . tup2, pak cik aku dtg lmbat. . . trpaksa lar tunggu dlu. . . lpas tu, org yg ajak aku kuar nie panas lar. . . dia pon nk jumpa kwan dia... aku biar je lar... berjalan lar seorg jejaka x hensem dkat bandar raya metropolitan Kangar sorang2. . . tetiba jumpa 4 sahabat nie berjalan-jalan di sekitar The Store. . . dua orang tuh tgor aku... aku jeling je kat sorg lagi tuh(time tuh sorg tu x dtg lagi). . . hahaha.. gambar2 mereka telah aku cilok untuk diletakkan di sini. . . sori lar amik x gtaw.. hahaha...

(miqdad,syahmi,meza,intan)
(credit to intan-sori aku curi gmbr nie)

lpas tu, aku teringat ada PC Fair kat ts. . . tp hampeh, x memuaskan langsong. . . baek pi NetBoy. . . banyak lagi drpd situ. . . Then, aku melepak di Second Two (cc) melepaskan kemarahan kat Fifa Online. . . hahaha. . . Then, aku berkeliaran mencari kawan aku yg nk hntr aku balik . . . gmbr dia ada kat bwh nie . .

(hafiz)

itu je lar kot yg aku nk tulis mlm nie. . . jom sambung tgk bola. . . 

No comments:

Post a Comment