Sunday, February 27, 2011

2 HARI

mesti tertanya-tanya, kenapa aku letak tajuk '2 HARI'

SEGALANYA bermula pada hari SABTU 26/2/2011.....
hari di mana aku mula memperoleh lesen P bagi kereta. . 
aku bangun pukul 9.30 pagi hanya semata-mata nk pi amik lesen kereta..
bila dah amik, kwn2 pakat ajak pi padang besar...
mmg happening gila la sebab bole bwk kereta tanpa ada guru disebelah...
FUHHHHH!!!
mmg best kot...
pi sana bkn watpa pon...
masuk dlm setengah jam, pastu blah~~!
hanya window shopping jaaa..
duit tak bnyk time tu.. [sja simpan]
MALAM tu pulak, diorg ajak pi KUALA PERLIS pula...
apa lagi, pukul 9 dh terpacak kat sana...
order mcm2 makanan beb...[mcm mkn ngan family plak]
pastu pi la bayaq...
tokey tu totalkan, semuanya RM60...
agak mahal la..
HAHAHAHA~~
dalam pukul 1 pagi kitorg blah~~
dok dalam rumah, sembang2, kacau org kat facebook....
tetiba rasa bosan....
apa lagi, pukul 2.30pagi kitorg pi CHANGLUN pula....
dok sana smpai pkol 5 pagi....
pastu kitorg balik....
mula2 ingat nk tdo dah...
pastu baru teringat, dh berjanji ngan [INTAN] nk pi jog...
mata time tu nk layu dh...
tp aku paksakan diri jugak pegi...
pi sana dgn tak pakai kasut, pastu jalan mcm penagih dadah...
isyh3~~!
dh habis jog(jalan je pon), pi bekfez..
dh habis bekfez, aku pon balik rumah...
ingat nk tdo dh tp teringat rumah mcm tongkang pecah...
klo tak kemas, msty telinga aku berasap je mlm tu....
kemas satu rumah tu, pastu cuci kereta, sapu luar rumah....[sebijik mcm org gaji tu]
mlm tu kuar minum lak....
balik2 rumah, parent aku dh terpacak kat dalam rumah...
aku ingat nk marah dh, rupa-rupanya nk bagi souvenir ja....
fuh~! lega~!
then, masok bilik, bkak laptop, tros post kat blog cerita yg terjadi....




So, itu la yg menjadikan tajuk post ini~~!!
tapi yg penting, aku kena tidur sekarang...
enjoy this post...



member2 yg terlibat dalam post kali nie::

 [hafiz]
 [aizuddin]
 [adeeb]
 [irzat]
[intan asirah]
>wicked person<

4 comments: